شرکت سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی
نوشته شده توسط : مسلم شريفي

بهترین شرکت سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی و فیلتر شنی کدام است ؟


برخلاف سیستم های تقطیر و تبادل یونی ، زیرا قسمت اصلی تصفیه آب در سیستم های اسمز معکوس توسط غشاها انجام می شود ، اگر به دلیل خرابی یکی از آنها مشکلی در سیستم وجود داشته باشد ، دیگر نیازی به توقف کامل سیستم نیست ، غشا آسیب دیده است و به راحتی می توان آن را از سیستم خارج کرد و شست (CIP) کرد و آن را تعویض یا تغییر داد. در مقایسه با سیستم های تبادل یونی ، هزینه سیستم اسمز معکوس کمتر به تغییرات ناخالصی های آب بستگی دارد ، بنابراین اگر خلوص آب ورودی تغییر کند ، هیچ تغییر عمده ای در هزینه های نهایی آب ایجاد نمی شود.


قطعات دستگاه های تصفیه آب صنعتی

اجزای تصفیه آب صنعتی Ro یون های موجود در آب خام توسط غشا removed برداشته می شوند و TDS آب استخراج شده می تواند در محدوده مورد نیاز تنظیم شود. اکنون ، برای تنظیم PH آب تولید شده در محدوده مورد نیاز ، یک بسته تصفیه آب صنعتی جهت تزریق سود در نظر گرفته شده است. آب تولید شده توسط این سیستم در مخزن ذخیره می شود و توسط پمپ های انتقال مورد نظر به محل مصرف می رود. شایان ذکر است که یکی از مزایای دستگاه های تصفیه آب صنعتی RO کیفیت بالای آب تولیدی از نظر کدورت ، سختی و عدم وجود میکروارگانیسم ها است. کدورت و سختی آب حاصل معمولاً صفر است. کار با آن نیز بسیار آسان و ارزان است و برای این مقاله ، آنچه که دستگاه تصفیه آب صنعتی است بسیار محبوب است. غشاها از زخم های پلی آمید و مارپیچ ساخته شده اند. سطح این فیلم ها در اثر عبور از املاح نفوذ ناپذیر است و از طریق عبور از آب نیز نفوذ پذیر است. وقتی آب به غشا وارد می شود ، به دو مرحله آب نفوذ می کند یا به آب خالص (نفوذ) و آب غلیظ یا ضایعات مایع (غلیظ) تقسیم می شود.

به مطالب دیگر ما سر بزنید:

بهترين شرکت سازنده دستگاه تصفيه آب صنعتي و فيلتر شنی [2021]

اجزای دستگاه تصفیه آب صنعتی|سال1400|

برخلاف سیستمهای تقطیری و تعویض یونی به دلیل آنکه قسمت اصلی تصفیه ی آب در سیستمهای RO توسط غشا‌ها(ممبرین)انجام می‌شود، در صورتی که اشکالی در سیستم به دلیل خرابی یکی از آنها اتفاق افتاد، نیازی به متوقف کردن کامل سیستم نیست، غشاء خراب را می‌توان به سادگی از سیستم خارج، شستشو(CIP)، تعویض یا تغییر داد. در مقایسه با سیستمهای تعویض یونی، هزینه یک سیستم RO، نسبت به تغییرات نا خالصی‌های آب وابستگی کمی‌دارد، بنابراین در صورت تغییر خلوص آب ورودی تغییرات زیادی در هزینه‌های تمام شده آب نهایی داده نمی‌شود.

اجزای دستگاه تصفیه اب صنعتی

اجزای تصفیه اب صنعتی Ro یون‌های موجود در آب خام ورودی توسط ممبران‌ها حذف می‌گردند و TDSآب استحصالی در محدوده دلخواه قابل تنظیم می‌باشد. حال به منظور تنظیم PH آب تولیدی در بازه مورد نظر می‌توان پکیج تصفیه آب صنعتی تزریق سود در نظر گرفته شود. آب تولیدی این سیستم وارد یک مخزن ذخیره می‌شود و توسط پمپ‌های انتقال در نظر گرفته شده به محل مصرف می‌رود. شایان ذکر است از مزایای دستگاه تصفیه آب صنعتی ro کیفیت بسیار بالای آب تولیدی از لحاظ کدورت، سختی و عدم وجود میکرو ارگانیزم‌ها می‌باشد. کدورت و سختی آب به دست آمده معمولا برابر صفر است. همچنین راهبری این مجموعه بسیار آسان وکم هزینه است و برای همین مقاله دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست بسیار محبوب است. ممبران‌ها از جنس پلی آمید و از نوع SPIRAL WOUNDED می‌باشند.  سطح این ممبران‌ها در برابر عبور املاح محلول نفوذ ناپذیر و در برابر عبور آب نفوذ پذیر می‌باشد. آب با ورود به ممبران‌ها به دو فاز آب نفوذ کرده یا آب تصفیه شده(PERMEATE)و آب تغلیظ شده یا پساب(CONCENTRATE)تقسیم می‌شود.

 برای مشاهده منبع اینجا کلیک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: